vrijdag 24 oktober 2014

Paul de Leeuw vereerd met trouwerij Chantal Janzen

Paul de Leeuw vereerd met trouwerij Chantal Janzen

Paul de Leeuw is megatrots dat hij het huwelijk tussen Chantal Janzen en Marco Geeratz mag voltrekken op 15 december in Londen.
"Ik vind het een eer", zegt hij in Metro.
De presentator is blij dat hij niet alleen Janzen goed kent. "Toen zij vorige week de Zilveren Televizier Ster won, zei ze dat ik haar altijd trigger. Dat vond ik lief om te horen. Maar misschien is wel belangrijker dat ik behalve Chantal ook haar Marco al jaren heel goed ken. Bovendien gaan mijn partner en hij prima met elkaar om."
Hij vervolgt: "Het was haar wens dat ik haar zou trouwen, maar ik denk ook die van Marco. Zij zullen precies bepalen hoe alles gaat, maar ik vind het heel leuk. En om op het feest te zijn natuurlijk."
De Leeuw heeft al tweemaal een bijeenkomst gehad met het bruidspaar. "Ze zitten er heel cool in, maar vooral Chantal weet dondersgoed wat ze die dag allemaal wil." De tv-persoonlijkheid mag tijdens de voltrekking zijn eigen verhaal doen. "Maar, het zal geen toeters- en bellending worden."
bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten