dinsdag 21 oktober 2014

Dries Roelvink vindt dat zoon een fout heeft gemaakt

Foto: Hollandse Hoogte
Twee maanden na de beschuldiging van diefstal probeert Dave Roelvink het leven weer een beetje op te pakken. Dit keer doet hij dat met de hulp van zijn vader Dries Roelvink, die wel vindt dat hij een fout gemaakt heeft.

Dat vertellen de twee tegenover de camera van RTL Boulevard.
"Er zijn genoeg ouders waarvan de kinderen altijd foute dingen doen. Dave (Roelvink) heeft een grote fout gemaakt, maar ik blijf altijd van hem houden. Het vertrouwen in hem heeft een klein deukje opgelopen, al komt dat gewoon doordat ik ongerust ben", zegt de zanger over het gedrag van zijn zoon.

Dave Roelvink houdt de lippen op elkaar wat betreft de beschuldiging van juwelendiefstal. "Ik heb aan de politie gewoon verteld wat er gebeurd is. Nu wil ik dat het weer rustig wordt."
De vader van Melissa Pach, het meisje dat Roelvink in haar huis uitnodigde, heeft in een brief aan RTL Boulevard laten weten dat hij teleurgesteld is. "Het kan niet zo zijn dat Dave Roelvink ontkent dat hij wat met de juwelendiefstal te maken heeft. Mijn dochter heeft er nu nog steeds heel veel last van, het enige wat zij wil zijn oprechte excuses."
Dries Roelvink geeft aan dat hij binnenkort met de vader van Pach in gesprek gaat. "Ik vind het heel erg voor zijn dochter. We gaan dan ook als vaders tegenover elkaar zitten."

Realityshow

De twee laten ook weten dat ze voor een realityshow zijn benaderd. Ze kunnen echter niet bevestigen of ze op dat aanbod in zijn gegaan of niet.

Door: NU.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten