vrijdag 24 oktober 2014

Giel Beelen is 'meer mens geworden'

Giel Beelen is 'meer mens geworden'

In het kader van het tienjarig bestaan van zijn radioshow GIEL! staat presentator Giel Beelen nog één keer stil bij het jubileum. Zondag heeft hij in Carré zijn eigen show. 
"Eigenlijk ben ik helemaal niet van de zelffelicitatie", zegt de 3FM-dj in De Telegraaf.
De radioman heeft wel zin in om in het Amsterdamse theater te staan. "Optredens van gasten uit de show zoals Douwe Bob, Kraantje Pappie, Miss Montreal en Joep van Deudekom praat ik aan elkaar. Ik word er onrustig van, maar dat is goed. Een teken dat ik mijn grenzen aan het verleggen ben."
Maar zijn grenzen gaan soms wel wat ver, blijkt ook uit de waarschuwingen die Beelen kreeg van artsen tijdens zijn recordpoging. "Ik nam me heilig voor om meer te gaan slapen. Maar sinds kort sta ik een half uur eerder op, om vier uur. Die extra tijd komt de show echt ten goede. Alleen haal ik nu zelden de zes uur slaap, wat ook al te weinig schijnt te zijn. Zo word ik niet oud. Maar ik wil ook leven."
Leven heeft hij in tien jaar GIEL! wel geleerd. Hij is naar eigen zeggen veranderd. "Ik was typisch een jongen van het zolderkamertje: slecht in het aankijken van mensen, vooral communiceren via de microfoon. Ik ben meer mens geworden. Al was ik dat met een middagprogramma nog wel meer geworden. Dan had ik ’s avonds ook nog een sociaal leven gehad", sluit hij grappend af.
bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten