dinsdag 21 oktober 2014

Beau van Erven Dorens keek op van drankgebruik in Lloret de Mar

Beau van Erven Dorens keek op van drankgebruik in Lloret de Mar

Beau van Erven Dorens hoopt niet dat zijn zoons over een paar jaar stomdronken door Lloret de Mar of Chersonissos struinen.

Foto: Hollandse Hoogte
Voor zijn nieuwe programma 't Is Hier Fantasties bezocht Van Erven Dorens de beruchte partyplaatsen. "Ik stond echt versteld van de hoeveelheid drank die er in die jongeren gaat", vertelt Van Erven Dorens.

"Daar zie je om 6.00 uur brallende, lallende, seksende, zuipende tieners op een strand. Ik heb zelf nooit zo'n vakantie gehad, dus het was nogal wat om dat voor het eerst te zien", vertelt de 43-jarige presentator over zijn reisjes voor 't Is Hier Fantasties, dat vanaf vrijdag wordt uitgezonden op SBS6.

Voorlopig kan Van Ervan Dorens nog rustig slapen. "Mijn tweeling is 13 jaar en begint nu een beetje te puberen. Het zijn schatjes hoor, mijn vier zoons zijn allemaal schatjes. Maar op een gegeven moment gaan ze dit natuurlijk ook willen doen."

Flessen wodka

Voor die tijd is aangebroken, vinden in huize Van Erven Dorens een paar goede gesprekken plaats. "Hoeveel er daar gedronken wordt, is echt onvoorstelbaar. Er gaan hele flessen wodka doorheen. Dat is wel iets waar ik het met mijn jongens over ga hebben."
De presentator wil zijn jongens meegeven dat ze hun grenzen moeten bewaken. "En dat ze die grens voor zichzelf echt snel stellen. Ze mogen best wat drinken, maar moeten niet zover gaan dat hun maag moet worden leeggepompt."

Meisjes

Dat zijn kroost op vakantie de ogen de kost geeft, doet Van Erven Dorens veel minder. "Meisjes versieren is van alle tijden. Dat is daar ook echt een sport. Je hebt meisjes met een shirt met alle namen van hun vriendinnengroep en de tekst erboven: verzamel ze allemaal. Of ze hebben een pettenclub, meisjes die petten dragen met streepjes voor het zoenen met een jongen en een kruisje voor het naaien. Dat is gewoon een wedstrijdje."
Van Erven Dorens hoopt goed afspraken te kunnen maken voordat zijn kinderen de koffers pakken en naar Spanje of Griekenland vliegen. "Ik hoop dat ik tegen die tijd het soort relatie met ze heb dat ze me ook als een soort vriend zien en zeggen: nou papa, ik beloof je niet te veel te drinken. Hoewel, dat zullen ze mama eerder beloven."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten