woensdag 22 oktober 2014

Britt Dekker wil geen huwelijk en kinderen

Britt Dekker wil geen huwelijk en kinderen

Britt Dekker is al een jaar samen met haar vriend Max Apotowski. Maar een huwelijk zit er niet in, wat de presentatrice betreft. En kinderen evenmin.

Foto ANP
"Dat lijkt me vreselijk", zegt Dekker in Story als de mogelijkheid van een huwelijk ter sprake komt.
"Alleen het feest lijkt mij wel leuk: een prinsessenjurk, taart en dat soort dingen... Maar ik voel er niets voor om te laten vastleggen dat je bij elkaar blijft. Als je van elkaar houdt, hoeft dat niet."

Daar komt bij dat de presentatrice veel mensen kent die scheiden en vervolgens met schulden komen te zitten. "Dat wil ik beslist niet", zegt ze. "Daarbij, trouwen heeft niets meer te betekenen. Als je vroeger trouwde, bleef je de rest van je leven samen. Maar nu ben je net zo makkelijk weer gescheiden."
Dekker (22) weet ook zeker dat ze geen moeder wil worden. "Je zit je hele leven aan een kind vast. Daar moet ik niet aan denken", zegt ze. "Gelukkig is Max (Apotowski) ook geen vadertype, dus dat komt goed uit. Mijn vriend en ik hebben genoeg aan elkaar."

bron: BuzzE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten