woensdag 22 oktober 2014

Dave Roelvink moet 'tot zichzelf komen'

Dave Roelvink moet 'tot zichzelf komen'


Dave Roelvink is er even een tijdje tussenuit en niemand anders dan zijn vader Dries weet waar hij is. "Hij moet tot zichzelf komen."
Foto:  Hollandse Hoogte
Dat vertelt de zanger aan De Telegraaf.
Roelvink heeft dinsdag een gesprek gehad met de ouders van het meisje bij wie spullen zijn verdwenen na een feestje in augustus, waarbij ook Dave aanwezig was. Volgens de zanger is zijn zoon erg geschrokken van de verhalen die de ouders van het meisje vertelden.
"Toen ik Dave vertelde hoe erg dat meisje ermee zit en hoeveel verdriet ze heeft van die hele toestand, zag ik bij hem ook tranen gisteren. Hij wil nu een paar dagen alleen zijn, hij heeft wat spulletjes ingepakt en zit nu in een hotelletje."
Dave zou van plan zijn excuses aan te bieden aan het meisje en haar ouders.
"Begrijp me niet verkeerd hoor", aldus Roelvink. "Ik wil Dave niet in een slachtofferrol duwen, want er zijn nu eenmaal dingen misgegaan die nacht, maar ik begrijp dat hij de aandacht voor zijn persoontje moeilijk vindt. Daarom ben ik trots dat Dave in elk geval bereid is dat eerste stapje te zetten om dingen beter te maken."
Het management van de zanger was niet bereikbaar voor commentaar.
bron: De Telegraaf / NU.nl/Lara Zevenberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten